Als je een vraag hebt over Ethias Bonus, vind je wellicht het juiste antwoord in de onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet bij? Lees ook onze Algemene voorwaarden en aarzel niet om contact met ons op te nemen via de rubriek Contact.
Ethias Bonus is een platform ontwikkeld en beheerd door Faxions Digital bv voor rekening van Ethias nv.
Een Ethias Bonus -deal is een voordeel voorbehouden aan Ethias klanten bij een commerciële partner. Het kan gaan om een korting, een speciale aanbieding of een privilege. Het voordeel kan verschillende vormen aannemen: van een kortingsbon te gebruiken in een winkel, een kortingscode te gebruiken online of een cadeaubon te kopen aan een speciale prijs.
Door jouw Ethias Bonus - account te gebruiken, kan je kortingen krijgen op geselecteerde aanbiedingen.
Jouw Ethias Bonus is geldig zolang je klant bent bij Ethias.
Je kan de aanbiedingen op het platform met meerdere personen binnen uw gezin gebruiken. Je kan bijvoorbeeld een cadeaubon kopen voor een speciale prijs op Ethias Bonus en deze aan uw geliefde geven, of kaartjes kopen voor een pretpark en daar met het hele gezin van genieten.
In het geval van cadeaubonnen kan je bijvoorbeeld meestal maximaal 8 cadeaubonnen per bestelling aankopen. In geval van tickets voor een pretpark kan je maximaal 8 tickets per bestelling kopen. Je vindt de voorwaarden voor elke aanbieding op de pagina die aan de aanbieding is gewijd.
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van Ethias Bonus via de rubriek Contact.
Je kan jouw bestelling betalen met Bancontact, creditcard (VISA en MasterCard) en iDEAL.
De leveringstermijn en -methode vind je in de beschrijving van de aanbieding.
Heb je een bestelling geplaatst maar jouw aankopen nog niet ontvangen? Controleer eerst de spamfolder van je e-mailprogramma. Vind je niets? Neem dan contact op met de Ethias Bonus klantendienst via de rubriek Contact.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten via email een betalingsbevestiging. Vergeet niet je spamfolder te controleren.
In veel gevallen moet je het e-ticket, dat je toegangsbewijs is, uitprinten. Dit is niet altijd het geval. Lees zorgvuldig de instructies in de beschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.
Als een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt gekocht wordt geannuleerd, nemen wij per e-mail of telefoon contact met je op om een alternatief te vinden. Indien geen gelijkwaardige oplossing kan worden gevonden, zal de aankoopprijs van deze tickets door de commerciële partner worden terugbetaald.
Ja, je gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals beschreven in ons Privacybeleid.